11 - Snurridurr

Jag mår illa som en gorilla... lalala. Satt baklänges på tåget och pratade med Sanna (som jag inte träffat sen vi slutade gymnasiet!!) hela vägen hem ifrån stan. Jag tror att jag blev åksjuk, något jag väldigt sällan blir, men det måste ju vara det! Eller så kanske illamåendet beror på att jag inte käkat någon lunch, jag vet inte?

Det har varit en ganska rörig och stressig dag på stan idag. Först mötte jag upp Malin för att gå till Graflunds. De hade dock lunchstängt och det var för långt dit för att Malin äns skulle hinna på sin lunchrast, bra! Jag gick dit själv sen (irrade runt i 40 minuter innan jag hittade) och det gick väl sådär... inte riktigt som jag hade tänkt mig! Sen gick jag till HNAB och skrev in mig som medsökande på Malins intresseanmälan.

Efter det så träffade jag Malin utanför hennes jobb och rapporterade. Och sen pallrade jag mig ned (i regnet) till Sensus. Träffade både Cicci och Peter där. Drack lite kaffe, snackade...

Nu ska jag fixa lite krubb, det blir min special-pasta-sås med kyckling, spenat, creme fraiche och ost. Me like. I hope they will like it too!

Bye bye
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0