16 - på raggningsfronten, intet nytt.

Ragg nr.1
Tiden mellan att jag slutar och tåget går spenderar jag på tågstationens café där en rätt charmig ung man arbetar, och som alla förstår kan jag såklart inte bete mig normalt när en person jag finner intresse i är i närvaron.
1a mötet: Börjar bra, skämtsamt, han ler, jag smälter. ni fattar. Han följer med mig när jag ska hälla upp kaffet och frågar "lite mjölk i det" och står där med en mjölkkanna, av någon dum jävla anledning säger jag nej (jag dricker inte med mjölk med vafan, snygg kille pratar med dig - drick den jävla kobröstsaften) och lägger sedan till ordet "svart" samtidigt som jag tittar på honom. Jag syftade såklart på att jag dricker kaffet svart, men han är av utländsk härkomst och tittar på mig som om jag vore dum i huvudet. Jag stammar nåt i stil med kakakakaffe... BLUNDAR (malins strutsmetod: blunda så syns du inte), vänder mig om och går skammens gång så snabbt jag kan till ett bord längst bort.

2a mötet: GÖR OM SAMMA JÄVLA SAK. Den här gången sa han till och med "va" Jag svarar, KAFFET ÄR SVART.......... Går bort till mitt bord och sitter och funderar över om jag är gravt efterbliven eller om man inte kan tänka den tanken om man är det. Bestämmer mig för revange, jag är fan charmig och han ska fan få se det!! Går och beställer en påtår.

Glider fram till kassan, försöker se självsäker ut och lutar mig därför lite över disken när han knappar in mitt personnummer och fixar med kontokortet. Han lägger fram kvittot, jag klickar igång pennan men har inte räknat med tyngden som blir när jag lutar mig över disken, han hinner inte bort med handen innan jag helt enkelt attackerar hans ena finger med all min tyngd beväpnad med en kulspetspenna. Han: "aaaah" jag: "AAAAHHH FÖRLÅÅÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT" samtidigt som jag viftar som en jävla kolibri med händerna. Han: "uuh uuh näe ingen eeh fara..." Jag: *Förstummad av min egen dumhet* Han: *går*

Ragg nr.2
Sjukt snygg tjej i norrköping. Vi har inte hunnit interagera med varandra än, men förväntar mig framgång inom en snar framtid.



Känner du igen dig?

Du är snygg! Ska vi hångla?
(du har dreads, nån peacetröja och FLIP-FLOPS i minusgrader, heta jävel!)

/ Den kaffespeedade tjejen som stod och stirrade på dig i 20 minuter utan att blinka.

Ragg nr.3

STB - Var tog du vägen?
Har inte sett henne på flera dagar nu, har antagligen skrämt iväg henne..


Fortsättning följer.
Kladd och taffs!
klumpalin.

Kommentarer
Postat av: Safari

HAHAHAHA <3

du är så söt!



Den där tjejen är rätt lik Cicci?!

Eller hur Dani? (Om du läser det här!!)



Puss

2009-10-23 @ 10:02:22
URL: http://brutalmongo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men Cicci är ju jävligt het också! Kan bero på det ;P

2009-10-24 @ 00:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0