17 - Kaffe är... knark?

Alltså, vad är kaffe egentligen..? Jag har nu druckit tre koppar till frukosten. Jag svettas, snorar och känner mitt hjärta studsa runt i någon konstig jävla takt som gör mig lite, lite orolig. Om jag ställer mig upp nu kanske jag får en hjärtinfarkt?!

När jag brygger kaffe på morgonen tänker jag: knark! Varför? Kanske för att jag alltid blir så speedad av det. Jag känner ju att något händer i min kropp när jag dricker det! Plus att jag blir helt nojjig!

Jag har hört att kaffe funkar emot alzheimer om man dricker 3-5 koppar per dag. Kaffe fungerar också emot migrän! Dricker man över 7 koppar kaffe per dag så kan man börja se spöken?! 


Nu är kaffet slut. Ska ta mig en dusch om jag inte får en hjärtinfarkt av att ställa mig upp nu!

/ En speedad Safari-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0