3 - Djungeltema?

Hallå nya bloggen!

Sara här... kallas även "Safari" och "Sarre" (tydligen!)...  det lär väl dyka upp ännu fler smeknamn här eftersom Malin har så vild fantasi! Jag bor i Kimstad med mina föräldrar och min lillasyster just nu... Som ni vet så ska jag och Malin flytta in till Norrköping och jag måste säga att jag längtar sjukt mycket! Jag och Malin i en och samma lägenhet kommer bli extremt spännande, galet och roligt! Synd att det inte dykt upp några förslag på lägenhets-namn än, men det kommer väl senare hoppas jag(??!!)... morrrr!

Igår var det fredag och jag och Malin irrade runt på stan med kartan i högsta hugg. Vi får se om den där utländska kvinnan orkar lyfta på sin tant-rumpa och flytta ut sina grejer ur lägenheten! Det skulle va kanonbra för jag vill flytta NU, inte i december! Jag undrar om vi inte ska ha djungeltema i lägenheten? Djurmönstrade grejer (inte äkta såklart!), en massa gröna växter, fågelkvitter i stereon, terrarier med ödlor, ormar och spindlar, bongotrummor och en garderob full med höftskynken.... why not liksom?!

Vi måste ju bestämma lite regler som gäller i lägenheten också! ALLA som kommer hem till oss måste sätta på sig höftskynke! Det är ju en riktigt bra idé faktiskt! Malin, vad säger du? ;)

Oj, nu blev det kanske lite fööör flummigt... det blir lätt så!

Jag, "Safari" kommer tillbaka senare...



(P.s. Layouten får duga för tillfället! Jobbar på den... d.s.)



SKÖN LÅT! "Peaches - I don´t give a fuck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0