9 - Bakfylleångest, nej.

Jag har haft en ovanligt lugn helg! Igår var det hemmakväll med mat och film... idag också! Det bästa med att bara vara hemma är att man slipper få ångest och må dåligt över någonting man gjort på krogen! Som förra helgen till exempel! Och helgen innan det...!

-Ångestångestångest-

Varför ska man egentligen få ångest för att man strulat runt lite? Varför är det så himla dåligt? Vem har hittat på ordet slampa?! Istället för att känna sig äcklig, billig och ångerfull efter ett strul (eller ligg) borde man få känna sig snygg och sexig... ATTRAKTIV!!

Det är inte lätt att vara singel. Nu menar jag inte att alla vill ha mig helt plötsligt, tvärtom. Fan, jag har blivit så himla konstig... what´s wrong with me?! Jag bara stöter bort dem jag gillar. Jag säger konstiga saker och betér mig ännu konstigare...

jajaja. Nu ska jag borsta tänderna och sova! Hörs imorgon!

Puss o natti
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0