15 - en förklaring

till varför jag inte skriver....
Har nu börjat jobbet, alla är verkligen råhärliga, okej, NÄSTAN alla, sjukt coola tjejer fast grabbarna syns inte till så mycket. Vår gruppledare är också sjukt härlig, från Luleå med världens bredaste dialekt, ah, hemtrevligt. Iaf, 05.20 startar min dag, 08.00 börjar jobbet, 17.00 slutar jag och 19.45 är jag hemma. De två timmarna jag då är vaken innan nästa natt börjar har jag helt enkelt valt att sätta på t.ex. duscha, äta, tvätta och sånna superspännande saker.

lite update då?

Jo. Igår när jag stod och väntade på tåget så kom en lagomt berusad och påtänd ung man fram och klängde över mig med ologiska, dock, charmerande fraser och en andedräkt man blev sympatipackad på. Ungefär 2 minuter efter att han kommit alldeles för nära med sin kropp kommer en räddande prins på vit springare och räddar mig, guess who? Alex! Den sjukt coola tjejen jag inte träffat på 1-2 evigheter! Faktum är att vi bara träffades en kväll då också, hos Stoffe. Hon glider alltså fram, slänger armen om mig, drar med mig vidare med frasen "men tjeenaaa hur är läget - sorry att jag inte räddade dig tidigare". Kärlek för det! Så nu är hon min tågpendlarpolers, sjukt nice!

Sara har som sagt kollat på lägenheten och vi skulle höra av oss innan söndag. Jag har ju inte sett lägenheten, förutom bilderna, men den verkar råfräsch! Jag har bara lite funderingar jag måste tänka igenom. Tackade åtminstone ja till den på deras hemsida, men vi får se! Fanns en till lägenhet som var billigare och fast hyra osv, men safarirari gillade tydligen inte det området för det hade dåligt rykte.. (observera min glädje över att hon hade safari-brallorna idag).

Lite annat smått:
- Hur kan SD's valkampanj uppmärksammas så pass mycket som det gjort? Jag blir jävlar i mig tokig.
- Hur kan man låta homofoben Sizzla spela här? Jag blir jävlar i mig tokig.
- Hur kan du vara så charmig? Jag blir jävlar i mig tokig...

ps. jag dödade just en spindel (jag gör ALDRIG sånt, men den här var extrem OCH i min säng) så om det regnar imorgon är det mitt fel. som allt annat. ds.

all kärlek!
en jävligt trött malinska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0